Komlói EGYMI Pécsváradi Tagintézménye
  7720 Pécsvárad, Kossuth L. utca 4.
  +36 (72) 566-615
  pecsvarad@komloiegymi.hu

Őszi kirándulásunk

Őszi kirándulásunk alkalmával az előző tanévhez hasonlóan a fekedi játszótérre látogattak el az óvodás és fejlesztőiskolás gyermekek, valamint a 1.2.3. osztály diákjai. Fekedre távolsági busszal utaztunk. A gyermekek számára már ez az utazás is nagy élményt jelentett. A falu központjában elhelyezkedő játszóteret 20 perces sétával közelítettük meg. A falu szépsége és csendessége már az első pillanattól mély hatással volt ránk. A délelőtt folyamán, lehetőség nyílt a játszásra, a környék felfedezésére, dió szedésre, mezőgazdasági gépek megfigyelésére munka közbe. Minden gyermek vidáman, élményekkel gazdagodva tért haza.

Felsős és szakiskolás tanulóink buszos kirándulásának útvonala Siklós – Drávaszabolcs – Máriagyűd volt, amit különjárattal tudtunk végrehajtani. Délelőtt folyamán „ bevettük”  Siklós Várát, felfedeztünk minden zegét –zúgát, a várfalról gyönyörködtünk az elénk táruló panorámában. A déli órákban Drávaszabolcsra utaztunk, itt a határátkelő híd lábánál megnéztük a Drávát, és a kamionforgalmat a hídon. Utolsó állomásunkon Máriagyűdön ketté oszlott csoportunk, az energikusabbak nekivágtak a tanösvénynek, a fáradtabbak a központi játszótéren maradtak, közülük néhányan megnézték a templomot is. Kirándulásunk alkalmával sok érdekes dolgot láttunk, felejthetetlen élményekkel gazdagodtunk. Siklós város többi nevezetességével is szívesen megismertetnénk tanulóinkat a jövőben egy újabb kirándulás alkalmával.